Sayfalar

3 Temmuz 2010 Cumartesi

Çıplak Obsesif Utanmaz Kral

04:22 Sabah güneşi birazdan perdelerin arasından benim gibi uykusuyla kanlı bıçaklı olanlarınızın gözlerine işkenceye başlayacak ve ben ilk yazımı sizlerle paylaşmak için hazırım..En başından anlaşalım ister sadece sen oku isterse bin kişi okusun bu yazıda hayatınıza anlam aramayın , imla hatalarına takılmayın , akıl veya sidik yarışına hiç girmeyelim..



Sizlere bazen geçmişten bazen bugünden bazen gelecekten bahsetmeyi planlıyorum ve emin olun sessiz sakin mıymıntı olmayacağını garanti edebilirim.. Bazense sadece fikirlerimi ortaya şöyle karışık yanarlı dönerli atıvericem ve kolaya kaçıp buyrun siz toplayın beni uğraştırmayın diyeceğim..





Şimdi buraya kadar okuduysan içeriği belirtiym; dostluk , aşk meşk , seks , futbol , filmler diziler ve tabi benim için en önemlisi tamamen özelime ait olayları okuyacaksın... Bu noktadan sonra benden günah gitti uyarıları yaptım önlemleri sen alacaksın.. Son yazdığım altı çizili cümlemi yazılarımı okudukça durmadan hatırlayacaksın..


Bu yazıyı böylece noktalıorum ve içimden geldiği gibi ucundan köşesinden bir sonraki yazıma geçiyorum.. Peşimden gel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder